Przejdź do głównej zawartości

Obserwatorzy

50 FAKTÓW O MNIE


Cześć kochani,
długo zastanawiałam się jaki zrobić post. Ale w końcu postanowiłam, że zrobię tag 50 faktów o mnie. Trochę się obawiałam czy dam radę znaleźć tyle faktów, ale udało się :)
Więc Zapraszam :)




1.Mam na imię Ewelina :)

2.Mam 18 lat :)

3. Uwielbiam zwierzęta, a szczególnie psy i koty

4. Mój znak zodiaku to waga

5.Nie lubię bałaganu

6.Lubię się uczyć języków obcych, a w szczególności języka angielskiego i hiszpańskiego

7. Moim marzeniem jest dostać się na studia prawnicze

8. Uwielbiam słuchać muzyki w języku angielskim i hiszpańskim

9.Lubię mieć wszystko poukładanie i zaplanowane

10.Marzę o podróży do Hiszpanii i Los Angeles

11.Moje motto życiowe : "BE YOURSELF"

12.Lubię sportowe samochody

13. Mój ulubiony kolor to niebieski

14. Łatwo zdobyć moje zaufanie

15. Nie potrafię komuś odmówić czyli powiedzieć definitywnie "NIE"

16. Lubię oglądać seriale kryminalne (Sprawiedliwi - wydział kryminalny ; CSI Kryminalne zagadki)

17.Uwielbiam robić zakupy ubraniowe i kosmetyczne

18.Moja ulubiona herbata- brzoskwiniowa

19. Kawę piję od czasu do czasu

20.Lubię piec ciasta i gotować różne dania

21.Moje ulubione owoce to: brzoskwinie, truskawki, gruszki

22.Moja ulubiona czekolada- Toffi

23.Najbardziej boję się pająków

24.Chciałabym kiedyś założyć swój kanał na Youtube

25.Jestem leniwa i czasami zdarza mi się bardzo długo spać ;)

26.Na co dzień nie noszę makijażu, robię go dopiero gdy gdzieś wychodzę

27.Uwielbiam robić zdjęcia

28.Nie potrafię pływać , wolę twardo stąpać po ziemi :)

29.Mam lęk wysokości, gdy wchodzę gdzieś, gdzie jest wysoko, to czuję jak uginają mi się nogi

30.Mam mnóstwo butów, ale gdy wybieram się na zakupy, to kupuję kolejne

31.Kocham prowadzić samochód

32.Nie lubię, gdy ktoś mówi mi co mam robić'

33.Najważniejsza jest dla mnie rodzina i znajomi

34.Nie lubię się spóźniać, zawsze jestem z pół godzinnym wyprzedzeniem

35.Chciałabym nauczyć się grać na gitarze

36.W domu chodzę w luźnych ubraniach, bo tak najwygodniej :)

37.Moją ulubioną porą roku jest wiosna. Bo nie jest za ciepło ani za zimno, chociaż czasami zdarzają się upały i mroźne dni

38.Nie lubię papierosów, a w szczególności dymu. Nie lubię także, gdy ktoś pali w mojej obecności

39.Gdy spodoba mi się jakaś piosenka, to słucham jej w kółko

40.Lubię czytać książki, a w szczególności thrillery. Jeśli książka jest ciekawa, to potrafię ją przeczytać w kilka godzin

41.Uwielbiam poznawać nowych ludzi

42.Lubię pizzę, a szczególnie z kurczakiem i kukurydzą

43.Bardzo lubię oglądać filmy na youtube o makijażu, kosmetykach, ubraniach

44.Mój ulubiony sport to siatkówka

45.Czasami lubię sobie siąść w kącie z kartką i ołówkiem i coś narysować

46.Nie lubię horrorów wolę komedie

47.Lubię zapach nowych książek

48.Nie lubię napojów gazowanych

49. Podobają mi się tatuaże i chciałabym kiedyś sobie jakiś zrobić

50.Kiedyś marzyłam aby zostać dekoratorką wnętrz, a teraz moje upodobania się zmieniły.


Mam nadzieję, że żaden fakt się nie powtórzył ;)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Marion - odżywki do włosów

    Cześć Kochani, w dzisiejszym poście przedstawiam wam odżywki do włosów bez spłukiwania Marion Natura Silk ( Jedwabna kuracja). Moim zdaniem odżywki bez spłukiwania są tysiąc razy lepsze niż te, które spłukujemy. Ja od kilku miesięcy używam właśnie tych odżywek z firmy Marion. Odżywka pomarańczowa - jest to odżywka  do włosów łamliwych z rozdwojonymi końcówkami. Zawiera jedwab i kompleks multiwitaminowy A, E, H, F i prowitaminę B5. Składniki te mają za zadanie: -pomóc zapobiegać łamaniu i rozdwajaniu się końcówek włosów, -wygładzić i odżywić włosy bez ich obciążania, -zapobiegać elektryzowaniu się włosów, -nadawać zdrowy wygląd , -chronić przed działaniem szkodliwych czynników zewnętrznych, -ułatwiać rozczesywanie. * Odżywki mają bardzo ładne zapachy, nie drażniące Odżywka zielona - jest to odżywka do włosów blond i rozjaśnionych. Zawiera jedwab i prowitaminę B5. Składniki te mają za zadanie: -wygładzić włosy bez ich obciążania, -ułatwić rozczesywanie i uk

Nivea Hairmilk 7 Plus - odżywka do włosów w sprayu

  Marka Nivea jest znana na całym świecie. Możemy znaleźć w drogeriach mnóstwo kosmetyków z tej firmy. A zapewne najpopularniejszy jest krem nivea , używany u mnie w domu odkąd pamiętam. Jestem pewna , że w prawie każdym domu można znaleźć zwykły krem z tej marki. I zapewne każda z Was już choć raz go użyła. Kosmetyki tej firmy charakteryzują się delikatnym i przyjemnym zapachem. Nivea Hairmilk 7 Plus jest to regenerująca odżywka w sprayu, do włosów o strukturze normalnej, ale suchych i zniszczonych. Zawiera ona naturalne proteiny mleka, które pielęgnują włosy. Zadania produktu: -głęboka pielęgnacja -ułatwianie rozczesywania -ochrona przed uszkodzeniami termicznymi oraz łamliwością włosów -wzmacnianie -dodawanie objętości -nadawanie blasku OPAKOWANIE : Produkt znajduje się w plastikowym opakowaniu (takiej butelce), która jest koloru ciemno niebieskiego (charakterystyczny kolor marki Nivea). To opakowanie zawiera aplikator do spryskiwania włosów. Pojemność 200 ml. S