Przejdź do głównej zawartości

Obserwatorzy

Nivea Hairmilk 7 Plus - odżywka do włosów w sprayu

 
Marka Nivea jest znana na całym świecie. Możemy znaleźć w drogeriach mnóstwo kosmetyków z tej firmy. A zapewne najpopularniejszy jest krem nivea , używany u mnie w domu odkąd pamiętam. Jestem pewna , że w prawie każdym domu można znaleźć zwykły krem z tej marki. I zapewne każda z Was już choć raz go użyła. Kosmetyki tej firmy charakteryzują się delikatnym i przyjemnym zapachem.

Nivea Hairmilk 7 Plus jest to regenerująca odżywka w sprayu, do włosów o strukturze normalnej, ale suchych i zniszczonych. Zawiera ona naturalne proteiny mleka, które pielęgnują włosy.

Zadania produktu:
-głęboka pielęgnacja
-ułatwianie rozczesywania
-ochrona przed uszkodzeniami termicznymi oraz łamliwością włosów
-wzmacnianie
-dodawanie objętości
-nadawanie blasku


OPAKOWANIE : Produkt znajduje się w plastikowym opakowaniu (takiej butelce), która jest koloru ciemno niebieskiego (charakterystyczny kolor marki Nivea). To opakowanie zawiera aplikator do spryskiwania włosów. Pojemność 200 ml.

SPOSÓB UŻYCIA: Produkt należy aplikować na umyte podsuszone lub suche włosy. Przed użyciem wstrząsnąć. Odżywki nie należy spłukiwać.

Moja opinia :
Od bardzo dawna używam produktów firmy Nivea i muszę przyznać, że jeszcze nigdy się nie zawiodłam. Każdy produkt zawsze wypełniał swoje zadania. Tak jak i tym razem. Przez cały czas używałam odżywek z firmy Marion, w sumie to nadal ich używam. Ale pewnego razu , gdy byłam w drogerii, zobaczyłam nowość z firmy Nivea. I była to właśnie odżywka do włosów bez spłukiwania. Postanowiłam , że muszę ją kupić i u siebie przetestować, bo ja po prostu uwielbiam takie odżywki. I po zastosowaniu jej jestem mile zaskoczona. Włosy są nawilżone i błyszczące. Bardzo długo utrzymują również zapach, który jest charakterystyczny dla produktów Nivea. Mam bardzo długie włosy, więc bardzo ciężko je czasami rozczesać, ale po spryskaniu ich odżywkom udało mi się to bardzo szybko. Z pewnością będę częściej sięgać po tą odżywkę.

A w skrócie :

Jak widzicie nie znalazłam żadnych minusów...
A wy jakie produkty z firmy Nivea lubicie najbardziej ? Dajcie znać w komentarzach ;)

Pozdrawiam

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Marion - odżywki do włosów

    Cześć Kochani, w dzisiejszym poście przedstawiam wam odżywki do włosów bez spłukiwania Marion Natura Silk ( Jedwabna kuracja). Moim zdaniem odżywki bez spłukiwania są tysiąc razy lepsze niż te, które spłukujemy. Ja od kilku miesięcy używam właśnie tych odżywek z firmy Marion. Odżywka pomarańczowa - jest to odżywka  do włosów łamliwych z rozdwojonymi końcówkami. Zawiera jedwab i kompleks multiwitaminowy A, E, H, F i prowitaminę B5. Składniki te mają za zadanie: -pomóc zapobiegać łamaniu i rozdwajaniu się końcówek włosów, -wygładzić i odżywić włosy bez ich obciążania, -zapobiegać elektryzowaniu się włosów, -nadawać zdrowy wygląd , -chronić przed działaniem szkodliwych czynników zewnętrznych, -ułatwiać rozczesywanie. * Odżywki mają bardzo ładne zapachy, nie drażniące Odżywka zielona - jest to odżywka do włosów blond i rozjaśnionych. Zawiera jedwab i prowitaminę B5. Składniki te mają za zadanie: -wygładzić włosy bez ich obciążania, -ułatwić rozczesywanie i uk

50 FAKTÓW O MNIE

Cześć kochani, długo zastanawiałam się jaki zrobić post. Ale w końcu postanowiłam, że zrobię tag 50 faktów o mnie. Trochę się obawiałam czy dam radę znaleźć tyle faktów, ale udało się :) Więc Zapraszam :) 1.Mam na imię Ewelina :) 2.Mam 18 lat :) 3. Uwielbiam zwierzęta, a szczególnie psy i koty 4. Mój znak zodiaku to waga 5.Nie lubię bałaganu 6.Lubię się uczyć języków obcych, a w szczególności języka angielskiego i hiszpańskiego 7. Moim marzeniem jest dostać się na studia prawnicze 8. Uwielbiam słuchać muzyki w języku angielskim i hiszpańskim 9.Lubię mieć wszystko poukładanie i zaplanowane 10.Marzę o podróży do Hiszpanii i Los Angeles 11.Moje motto życiowe : "BE YOURSELF" 12.Lubię sportowe samochody 13. Mój ulubiony kolor to niebieski 14. Łatwo zdobyć moje zaufanie 15. Nie potrafię komuś odmówić czyli powiedzieć definitywnie "NIE" 16. Lubię oglądać seriale kryminalne (Sprawiedliwi - wydział kryminalny ; CSI Krymi