Przejdź do głównej zawartości

Obserwatorzy

Rossmann -49 %

 
 
Rossmann jak co roku organizuje bardzo duże promocje dla swoich klientów -49 %, a dla posiadaczy karty członkowskiej/ zalogowanych w aplikacji  -55% . Jest to duża pokusa dla kobiet,  które uwielbiają kosmetyki. Także w jednej cenie będą mogły mieć dwa produkty. Promocja trwa od 20 do 28 kwietnia 2017 roku. Wiem, wiem bardzo późno piszę tego posta, bo jutro się promocja kończy, ale lepiej późno niż wcale.
Dla zainteresowanych zalogowaniem w aplikacji, dodaję zdjęcia gazetki promocyjnej...

 
 
 
 
 

 
 
W przedostatni dzień promocji wybrałam się właśnie na zakupy do Rossmanna , aby móc skorzystać jeszcze ze zniżek. Nie kupowałam zbyt wielu rzeczy, ponieważ aż tylu nie potrzebowałam. W sumie miałam kupić tylko puder w kremie, ale nie mogłam wyjść tylko z jedną rzeczą. Poniżej przedstawiam wam produkty , które zakupiłam :

 
Puder w kremie Rimmel Match Perfection
Odcień 100 Ivory - 30ml
 
 
 
Cena normalna - ok. 39 zł
Cena -49% - 19,89 zł


Puder w kremie Soraya Studio Cover
Odcień 01- jasny beż
30ml
 
Cena normalna - 12,99 zł
Cena promocyjna -49 % - 6,62 zł

Błyszczyk do ust Precious Shine 3D
Kolor 300 Precious Coral
7,4ml
 
 
 
Cena normalna - 8,79 zł
Cena promocyjna -49% - 4,48 zł

Korektor w płynie Perfect Stay
Odcień 002 Medium

Cena normalna - 11,59 zł
Cena promocyjna -49% - 5,91 zł


Tusz do rzęs bezbarwny
Miss Sporty
Just Clear Mascara
8ml
Cena normalna - 11,99 zł
Cena promocyjna -49% - 6,11 zł

Isana Young
Maseczka do twarzy
 
Maseczka nie była objęta promocją -49%, ale jej cena była obniżona o około 30 %.
Cena normalna - 1.99 zł
Cena promocyjna - 1,39 zł


I to były moje wszystkie zakupy z Rossmanna. Mam nadzieję, że post Wam się spodobał.
A co wy Kupiłyście na promocji?

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Marion - odżywki do włosów

    Cześć Kochani, w dzisiejszym poście przedstawiam wam odżywki do włosów bez spłukiwania Marion Natura Silk ( Jedwabna kuracja). Moim zdaniem odżywki bez spłukiwania są tysiąc razy lepsze niż te, które spłukujemy. Ja od kilku miesięcy używam właśnie tych odżywek z firmy Marion. Odżywka pomarańczowa - jest to odżywka  do włosów łamliwych z rozdwojonymi końcówkami. Zawiera jedwab i kompleks multiwitaminowy A, E, H, F i prowitaminę B5. Składniki te mają za zadanie: -pomóc zapobiegać łamaniu i rozdwajaniu się końcówek włosów, -wygładzić i odżywić włosy bez ich obciążania, -zapobiegać elektryzowaniu się włosów, -nadawać zdrowy wygląd , -chronić przed działaniem szkodliwych czynników zewnętrznych, -ułatwiać rozczesywanie. * Odżywki mają bardzo ładne zapachy, nie drażniące Odżywka zielona - jest to odżywka do włosów blond i rozjaśnionych. Zawiera jedwab i prowitaminę B5. Składniki te mają za zadanie: -wygładzić włosy bez ich obciążania, -ułatwić rozczesywanie i uk

Nivea Hairmilk 7 Plus - odżywka do włosów w sprayu

  Marka Nivea jest znana na całym świecie. Możemy znaleźć w drogeriach mnóstwo kosmetyków z tej firmy. A zapewne najpopularniejszy jest krem nivea , używany u mnie w domu odkąd pamiętam. Jestem pewna , że w prawie każdym domu można znaleźć zwykły krem z tej marki. I zapewne każda z Was już choć raz go użyła. Kosmetyki tej firmy charakteryzują się delikatnym i przyjemnym zapachem. Nivea Hairmilk 7 Plus jest to regenerująca odżywka w sprayu, do włosów o strukturze normalnej, ale suchych i zniszczonych. Zawiera ona naturalne proteiny mleka, które pielęgnują włosy. Zadania produktu: -głęboka pielęgnacja -ułatwianie rozczesywania -ochrona przed uszkodzeniami termicznymi oraz łamliwością włosów -wzmacnianie -dodawanie objętości -nadawanie blasku OPAKOWANIE : Produkt znajduje się w plastikowym opakowaniu (takiej butelce), która jest koloru ciemno niebieskiego (charakterystyczny kolor marki Nivea). To opakowanie zawiera aplikator do spryskiwania włosów. Pojemność 200 ml. S

50 FAKTÓW O MNIE

Cześć kochani, długo zastanawiałam się jaki zrobić post. Ale w końcu postanowiłam, że zrobię tag 50 faktów o mnie. Trochę się obawiałam czy dam radę znaleźć tyle faktów, ale udało się :) Więc Zapraszam :) 1.Mam na imię Ewelina :) 2.Mam 18 lat :) 3. Uwielbiam zwierzęta, a szczególnie psy i koty 4. Mój znak zodiaku to waga 5.Nie lubię bałaganu 6.Lubię się uczyć języków obcych, a w szczególności języka angielskiego i hiszpańskiego 7. Moim marzeniem jest dostać się na studia prawnicze 8. Uwielbiam słuchać muzyki w języku angielskim i hiszpańskim 9.Lubię mieć wszystko poukładanie i zaplanowane 10.Marzę o podróży do Hiszpanii i Los Angeles 11.Moje motto życiowe : "BE YOURSELF" 12.Lubię sportowe samochody 13. Mój ulubiony kolor to niebieski 14. Łatwo zdobyć moje zaufanie 15. Nie potrafię komuś odmówić czyli powiedzieć definitywnie "NIE" 16. Lubię oglądać seriale kryminalne (Sprawiedliwi - wydział kryminalny ; CSI Krymi